Νομίζω ότι το laptop μου έσιει κάτι αλλά εν είμαι σίουρη. Βασικά σαν να υπολειτουργεί. Αρκεί πολλά. Πατώ έναν πράμα τζιαι αννίει μετά που 10". Same goes with typing. Ώσπου να εμφανιστούν τζίοινα που γράφω ξιχάνω τι ήθελα να πω. Το antivirus λαλεί μου τάχα ότι εν έσιει τίποτε. Φοούμαι ότι κάποιος εμπήκε μέσα τζιαι εννα μου κλέψει ούλλους τους κωδικούς. Έννεν παλιό laptop. Εν θέλω να το πάρω να το κοιτάξουν γιατί επίσης φοούμαι ότι εννα μου κλέψουν πράματα που πάνω. Έχω πολλά απόρρητα, ναι. Any thoughts?

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εμ κάμε ενα backup καλού κακού να σου βρίσκεται..

Google the symptoms.

Try the maker's tech support.

Backup eh? Το point όμως είναι να αποτρέψω τα σιειρότερα...

The laptop maker? Εν νομίζω να με βοηθήσουν ιδιαίτερα άμαν εν software issue...

Μπορεί να εν ο δίσκος σου

Have you any knowledge about this? Ή απλά κάμνεις υποθέσεις; And if you do can you help?

(I know it's hard to read intonation so in case it sounds rude, it's not supposed to. I just get stressed when my laptop gets sick)

The Passenger είπε...

Μα τζιαι εγώ εν τα πράματα που σου γράφω που θα έκαμνα - δηλαδή ήταν να ψάξω στο Ιντερνετ για τα συμπτώματα.

Εν μου έτυχε καμιά φορά κάτι παρόμοιο απλώς που την εμπειρία μου συνήθως έτσι παράξενες ιστορίες εν που τον δίσκο ή που device drivers που προκαλούνται.

Τα device drivers βάλλεις τα με δική σου πρωτοβουλία συνήθως - εν εγκαθιστούνται που μόνα τους χωρίς να το καταλάβεις - έτσι μάλλον ενεν τούτα.

Ο δίσκος σου μπορεί να έσιει μηχανικό πρόβλημα ή μπορεί να κοντεύκει να γεμώσει - τσιάκκαρε το free space σου.

Αν έσιεις καλό antivirus συνήθως πιάννουν τους ιούς τζιαι γενικά τα κακόβουλα προγράμματα αλλά οκ παίζει να εν τζιαι κάτι έτσι - συνήθως τούτα τα προγράμματα κάτι σου χαλούν τζιαι πάνω στα γραφικά, εμφανίζονται νέα εικονίδια, αλλοιώνονται τα μενού του browser, ετσι ιστορίες.

Εσύγχισες με λλίο.
Σε γενικές γραμμές ο δίσκος εν νομίζω να έζιει πρόβλημα γιατί εν αλλαμένος σχετικά πρόσφασα.
Καλάν καλό, εννα γκουγκλάρω πέρκι φκάλω άκρη...

Mporei na thelei kanena service na ferei ta milia tou, sinithos parapanw fores en software issues je kamposes skones pou mazefkei mesa. An eisai lefkwsia mporw na to koitaksw

Βασικά άρκεψα να νομίζω ότι εννα μου τεζάρει πολλά σύντομα so μάλλον εννα το ψάξω λλίο παραπάνω το θέμα...Thank you πάντως efrem, i'll let ya know if I need you

Δημοσίευση σχολίου